موفقیت




   موفقیت


   
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 43
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 22335
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

خداوند زندگی را به ما نبخشیده است تا از آن روی برگردانیم سرانجام خداوند از من و تو خواهد پرسید: آیا «زندگی» را « زندگی کرده ائ»؟
لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موفقیت و آدرس successir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» موفقیت بیشتر

 

 

چگونه  موفقیت بیشتری کسب نماییم ؟
برای حل مشکلات زندگی خود  لازم است دقت لازم را به موارد ذیل داشته باشیم و با  انجام دادن هر کار به موقع،   سهل تر مشکلات را حل نموده و به موفقیت  دست پیدا کنیم.

1. ارزیابی  و  شناخت مشکل  
بدانیم که مشکل چیست ؟ واقعاً چه می خواهیم؟ در چه جهتی رو به حرکتیم؟ الان چه می کنیم؟ 
2 .  منطقی دیدن و واقعی شدن  باید دقیقاً بدانیم که برای رسیدن به هدف و حل مسئله چه چیز واقعاً اهمیت دارد و روی اهداف اساسی مدت ما اثر می گذارد و بطور جدی از آن حمایت  می کند؟ چه چیزهایی  بی اهمیت هستند و نباید به آنها توجه کرد؟ چه عواملی ممکن است تمرکز ما را برای حل مسئله  بر هم  زند و مرا از طریق موفقیت دور گرداند؟
 

نکات کلیدی در منطقی و واقعی شدن : 
• ببینید واقعاً به چه سمتی میروید و چه عاملی  شما را به آنجا می رساند. 
• ببینید برای رسیدن به آن هدف واقعاً چه کارهایی باید بکنید ،  آنها را یادداشت کنید. 
• ببینید برای رسیدن به هدف باید چه کارهای دیگری را  کنار بگذارید . 
• مواردی از مسائلی که فکر شما را در راه رسیدن به  هدف منحرف می کند، شناسایی کنید و از آنها اجتناب نمایید . 
 
3.  داشتن استراتژی و برنامه:   برای اینکه مشکلی را حل نماییم با ید ببینیم آن مشکل چه ارتباطی با اهداف بلند مدت و استراتژی ما در زندگی دارد و با دقت به آن برنامه درازمدت بدانیم برای رسیدن به اهداف چه کار باید بکنیم؟ گامها را یکی یکی برداشته و مراحل رسیدن به هدف را بدون عجله و یک به یک طی نماییم   باید بدانیم که راههای مختلف رسیدن به اهداف کدام ها هستند؟ کدام را انتخاب نماییم ؟  چطور باید اینکار را انجام دهیم؟ چه برنامه یا استراتژیی من را  به سمت هدف متمرکز می کند؟ 
4.  قدرت تمرکز تمرکز: برای رسیدن به این اهداف خود باید تمرین و تلاش نمایید تا متمرکز شدن به موضوع را بیاموزید ، تمرکز را میتوان از موضوعات کوچک آغاز نمود و پس از موفقیت در آن به اهداف بزرگتر حمله نمود، باید  بدانی که تمرکز یک روش اثر گذار در رسیدن به هدف است و با تمرکز بر روی آن بهتر میتوانی به نتیجه برسی ، هر چقدر تمرکز بیشتر موفقیت نیز قابل دسترس تر .
5. اعتبار یابی یا ارزیابی:  باید بعد از  شروع هر حرکت آنرا باز بینی و اعتبار یابی نماییم چون با اگر لازم باشد در طی مسیر دقت لازم را ننماییم با حرکت در مسیر غلط همانقدر از هدف دور خواهیم شد و انرژی و وقت خود را هدر داده ایم باید مرتباً پیگیری نماییم که  آیا وقتم را هدر می دهم؟ کدام قسمت از برنامه هایم  پیش میرود ؟  کدام قسمت آن پیش نمی رود ؟  به چه دلایلی ؟  چطور می توانم کارهایی که انجام می دهم را  دقیقاً همسو با هدف پیش ببرم ؟ 
6- انضباط در کار : چنانچه همه مراحل بالا را بگونه ای مرتب انتخاب و به انجام برسانیم میتوانیم به موفقیت خود شک نکنیم زیرا تمام موفقیت هر انسان از شاهراه انضباط میگذرد، انسان با برنامه و منظم میتواند با کمترین اتلاف انرژی و با تمرکز بیشتر در مسیر  حل مشکل گام بردارد




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : م پ | تاريخ : شنبه 7 آبان 1390برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب